Îți oferim două opțiuni de layout, și anume:
  • Standard (cel implicit)
  • Panou de control simplificat (unde renunțăm la grafice, log-uri și statistici)

Poți face setarea din ‘Contul meu’

Apoi ‘Setări interfață’, iar din ‘Layout-ul interfeței de utilizare’ setezi opțiunea dorită. Salvezi dând click pe ‘Modificare utilizator’

Panoul de control simplificat va arăta precum în imaginea de mai jos:

Categories: Diverse, f4 - desktop

Folosind plugin-ul nostru pentru WooCommerce poţi emite şi trimite facturile pentru comenzile magazinului tău online.

După instalarea WordPress și a modulului WooCommerce, se poate adăuga plugin-ul F4 din interfața de admin WordPress, mai exact în Plugins > Add New. Click pe ‘Upload Plugin’ apoi pe ‘Choose File’ unde selectăm fișierul cu extensia zip ca în următoarea imagine:

Click ‘Install Now’ și apoi ‘Activate Plugin’.

În cazul în care dorești să instalezi plugin-ul folosind un client FTP sau să-l testezi pe localhost, se poate instala urmând pașii: 

  1. Dezarhivezi fișierul cu extensia zip
  2. Te conectezi la server folosind un client FTP
  3. Navighezi în folderul unde ai instalat WordPress apoi în folderul wp-content/plugins (folderul modulelor) și încarci conținutul fișierului cu extensia zip
  4. În interfața de admin WordPress dai click pe Plugins > Installed Plugins și dai click pe ‘Activate’.

  1. Utilizarea plugin-ului (configurarea, autentificarea și emiterea facturilor)

După instalarea plugin-ului în partea dreaptă, în bara de navigație va apărea F4 numele plugin-ului. Dacă faci click pe acesta te vei putea autentifica cu o cheie API generată din aplicația facturează din ‘Contul meu’, tab-ul ‘Cheie API’ click pe butonul verde ‘Generează o cheie’.

Acum poți copia cheia API generată și o poți folosi pentru autentificarea în plugin-ul de WooCommerce.  

În tab-ul Settings al plugin-ului F4 trebuie să specifici seria de facturi (existentă în aplicația facturează) prin prefix și sufix, iar pentru an se va lua implicit anul curent. 

Poți bifa sau debifa următoarele checkbox-uri în funcție de preferințe. Dacă de exemplu dorești generarea de facturi în facturează automat după fiecare comandă, bifezi prima căsuță, iar dacă dorești trimiterea facturii generate în facturează pe e-mail, bifezi a doua căsuță.

În cazul în care nu alegi ca facturile să fie generate automat ai două opțiuni:

  1. poți genera factura pentru fiecare comandă 
  2. poți selecta mai multe comenzi pentru care vom genera facturile din WooCommerce tab-ul orders.

Pentru a genera facturile, pentru fiecare comandă trebuie să activezi din screen options coloana cu acțiuni ca în următoarea imagine, iar apoi vom avea vizibil butonul pentru generarea facturilor. 

Pentru a genera facturi pentru mai multe comenzi, poți selecta comenzile și te duci la Bulk Actions unde selectezi ‘Generate Invoices’, apoi click pe ‘Apply’.

După generare, facturile vor fi vizibile în tabul F4 > F4 (unde la început ne-am autentificat) ca link-uri către aplicația facturează.

!!! IMPORTANT !!!

Pentru funcționarea corespunzătoare a modulului WooCommerce, este important să îndeplinești următoarele condiții:

  • versiunea minimă necesară de wordpress este 4.7.0
  • versiunea minimă necesară WooCommerce este 3.0.0.

Spor şi la multe comenzi facturate şi achitate!

Categories: Diverse, f4 - desktop

Unul din cele mai mari plusuri ale aplicației noi, este posibilitatea folosirii aplicației în limba engleză, astfel, devine o aplicație pe înțelesul tuturor.

Cum poți face asta?

Dai click pe ‘Contul meu’, apoi ‘Setări interfață’.

 

În această fereastră ai posibilitatea de a selecta limba engleză, cea implicită fiind limba română. Limba engleză rămâne setată și la o nouă logare.

Categories: Diverse, f4 - desktop

Aplicația nouă, pe lângă alte noi facilități, oferă și posibilitatea schimbării interfeței, urmând pașii de mai jos.

Dai click pe ‘Contul meu’, apoi ‘Setări interfață’:

După ce dai click pe ‘Setări interfață’, apare opțiunea de schimbare a interfeței de utilizare. Aici ai două tipuri de interfață disponibile:

  • Compact (afișare compactă / mai înghesuită)
  • Tema standard a interfeței de utilizare
  • Minimal (care include minimul necesar)
  • Retro (interfață similară cu aplicația veche)

Tema va ramâne setată și la o nouă logare.

După ce ai selectat opțiunea dorită, nu uita să salvezi informația dând click pe ‘Modificare utilizator’.

În anumite situații rare, documentele (facturi, chitanțe, proforme, avize) nu se văd corect pe unele versiuni ale sistemului de operare Mac OS – mai specific, lipsesc caractere (litere).

Acest lucru se întâmplă exclusiv când un document este deschis cu programul Preview de pe Mac – problema nu apare la niciun alt reader și pe niciun alt sistem de operare.

În aceste cazuri, vă rugăm să descărcați un reader PDF gratuit de pe Internet (un reader este un program pentru vizualizarea documentelor în format PDF). Pentru MacOS exista următoarele alternative: Adobe Reader Skim sau PDF View.

Folosind reader-ul alternativ, veți putea vizualiza fără niciun fel de probleme orice document emis prin factureaza.ro.

Categories: Diverse, f4 - desktop

Din contul tău pe factureaza.ro poți să încarci un logo care să apară în antetul facturii și de asemenea poți alege dintre mai multe șabloane sau modele de facturi.

Dar, mai mult decât atât, poți să schimbi design-ul facturii, precum și culorile și fonturile (valabil doar pentru abonamentele plătite) Urmează pașii:

1. Click pe meniul ‘Configurări’


2. Click pe submeniul ‘Culori & fonturi’


– selectează un profil (după ce alegi, vei vedea modificările pe factura demo de mai jos – adică o previzualizare în timp real);


– Poți alege: culori (pentru titluri – inclusiv denumire firmă și client, link-uri, marginile tabelului, fundalul tabelului și textul din interior) și fonturi (tip și dimensiune);


– ca să schimbi culorile, fă click în căsuța colorată care te interesează și se va deschide o fereastră de unde poți alege nuanța potrivită;

– poți alege un font pentru textul din afara tabelului cu produse și servicii și alt font pentru textul din interiorul tabelului;


– la fonturi există setări care îți permit să schimbi dimensiunea fonturilor în mai multe locuri pe factură;


La final, nu uita să salvezi. Iar dacă nu îți place cum arată, te poți întoarce oricând la setările inițiale.

Categories: Diverse, f4 - desktop

Introducerea unui produs / serviciu nou în lista de produse din contul tău pe factureza.ro te ajută să faci facturi mai repede și să eviți mai ușor posibile greșeli.

Sunt trei modalități de a adăuga un produs:

1.Din pagina de start a aplicației, urmând pașii:

– click pe ‘Produse’ din meniul orizontal principal;
– click pe butonul  ‘+Produs nou’;
– completează datele despre produs sau serviciu și nu uita să salvezi.


– de acum, ori de câte ori emiți o factură sau o proformă, poți selecta din listă produsul sau serviciul pe care îl vinzi; câmpurile preț și unitate de măsură se vor completa automat în factură.

2. Din pagina de editare a facturii, dând click pe butonul încercuit în imagine, ulterior completării câmpurilor din factură:

3. Din pagina de start, accesezi butonul ‘+Adaugă’, apoi dai click pe ‘Produs’. Completează câmpurile, precum în imaginea prezentată la punctul 1. și salvează.

Alternativ, află aici cum poți importa o listă de produse / servicii din calculatorul tău.

Categories: Diverse, f4 - desktop

Ai două opțiuni: fie din meniul ‘Clienți’, fie direct din pagina în care creezi un document nou (factură, proformă, chitanță sau aviz).

1. Introdu un client nou din meniul ‘Clienți’:
– click pe ‘Clienți’ din meniul orizontal principal;
– click pe butonul  ‘+Adaugă client’

(Pasul 1)

– completează datele clientului și nu uita să salvezi .


*Plus valoare:* după ce completezi CUI-ul, dă click pe următorul câmp și o parte din detaliile clientului se vor completa automat din baza de date de la Registrul Comerțului.

2. Introdu un client nou din pagina în care creezi un document nou (să luăm ca exemplu o factură):

– click pe ‘+Adaugă’ și apoi pe ‘Factură’ ;
– click pe butonul ‘+adaugă client nou’ ;
– completează datele clientului și nu uita să salvezi (la fel ca în imaginea de mai sus) .


Alternativ, află aici cum poți importa o listă de clienți din calculatorul tău.

Categories: Diverse, f4 - desktop

1. Click pe meniul ‘Produse’ ;
2. Click pe butonul albastrui ‘Exportă’ și alege  formatul pe care îl preferi;


3. Aplicația va genera automat un fișier în formatul pe care l-ai ales la pasul 2, fișier care va conține lista tuturor produselor înregistrate în contul tău de pe factureaza.ro .

Pași similari sunt valabili și pentru cum export o listă de clienți.

Categories: Diverse, f4 - desktop

1. Click pe meniul ‘Clienți’.
2. Click pe butonul albastru ‘Exportă’ și alege formatul pe care îl preferi


3. Aplicația va genera automat un fișier în formatul pe care l-ai ales la pasul 2), fișier care va conține lista tuturor clienților înregistrați în contul tău de pe factureaza.ro .

Pași similari sunt valabili și pentru cum export o listă de produse.

Categories: Diverse, f4 - desktop

Pe factureaza.ro poți importa direct din calculatorul tău o listă cu produsele sau serviciile firmei (valabil și pentru import listă clienți) Urmează câțiva pași simpli:

1. Click pe meniul ‘Produse’
2. Click pe butonul albastru ‘Importă

3. Încarcă fișierul într-unul din formatele acceptate: Excel (xls, xlsx), Open Office Calc (ods) sau .csv, JSON, XML.


4. Click pe ‘Încarcă fișierul’ ca să imporți lista ta de produse sau servicii în contul firmei de pe factureaza.ro

Categories: Diverse, f4 - desktop

Pe factureaza.ro poți importa direct din calculatorul tău o listă cu clienții firmei (valabil și pentru import listă produse sau servicii) Urmează câțiva pași simpli:

1. Click pe meniul ‘Clienți’
2. Click pe butonul albastru ‘Importă’

3. Încarcă fișierul într-unul din formatele acceptate: Excel (xls, xlsx), CSV, XML, JSON


4. Click pe ‘Încarcă fișierul’ ca să imporți lista ta de clienți în contul firmei de pe factureaza.ro

Categories: Diverse, f4 - desktop