Atâta timp cât sistemul de permisii este inactiv, poți avea doar utilizatori administratori (cu drepturi depline și acces la toate documentele) sau utilizatori pontatori (care pot doar ponta ore de lucru pe proiecte). Află mai multe despre tipurile de utilizatori și despre cum creezi utilizatori noi aici.

Cum creezi utilizatori restricționați.

1. Activează sistemul de permisii
– Din meniu selectezi ‘Firma mea’, click pe ‘Utilizatori și drepturi’


– Click pe butonul verde ‘Activează’


– Gata, acum sistemul de permisii este activ și poți restricționa accesul utilizatorilor existenți sau poți crea utilizatori noi care de la bun început au accesul restricționat.

2. Creează un utilizator restricționat
– Din lista de utilizatori, click pe icoana de modificat datele din dreptul utilizatorului care te interesează.

– Debifează căsuța ‘Administrator’ din fereastra nou deschisă care conține datele utilizatorului.
– Nu uita să salvezi.

– Dacă vrei să restricționezi drepturile unui utilizator nou, atunci, când îi creezi contul, tot ce trebuie să faci este să nu bifezi căsuța ‘Administrator’.

Află aici cum creezi utilizatori noi.
Nu uita să salvezi.
*Important:*
– Drepturile asupra unui document nu pot fi niciodată limitate unui administrator sau emitentului documentului respectiv.
– Utilizatorii cu conturi gratuite sau Basic nu au acces la sistemul de permisii.