Cum activezi (sau reactivezi) integrarea automată cu e-Factura?
Cu integrarea e-Factura transmiți automat facturile din contul firmei tale pe factureaza.ro în contul firmei tale în SPV. După ce activezi integrarea, nu va mai trebui să te loghezi în SPV.
Urmează pașii
Click pe numele tău de utilizator din dreapta sus și apoi click pe Setări e-Factura.
Dacă ai certificat digital înrolat în SPV
Introdu token-ul în calculator sau, dacă ai token virtual, deschide aplicația aferentă certificatului. Cel mai probabil, va trebui să știi parola certificatului digital.
Apoi, din contul tău pe factureaza.ro, dă click pe butonul din stânga.
Se va iniția o procedura de autorizare in browser, care necesită prezența certificatului digital și a token-ului pentru generarea unei chei de confirmare. Dă click pe OK. Asta e tot.
Dacă are contabilul certificat digital înrolat în SPV pentru firma ta.
Dacă tu nu ai certificat digital, dar are contabilul, atunci, din meniul Setări e-Factura, dă click pe butonul din dreapta.
Se va genera un link. Copiază link-ul (copy, paste) și trimite-i-l contabilului pe email.
Contabilul va introduce token-ul în calculator sau, dacă are token virtual, va deschide aplicația aferentă certificatului. Va da apoi click pe link-ul primit de la tine. Și, la final, click pe ok.
Dacă tu sau contabilul ați urmat pașii cu succes și integrarea este activă, atunci când te vei întoarce la meniul Setări e-Factura, vei vedea variile opțiuni de configurare.
Citește aici despre cum configurezi setările e-Factura.
Eroare de tip access denied?
Dacă ai urmat pașii, dar primești eroare de tipul acces denied, recomandăm folosirea modului incognito al browser-ului (sau poți încerca prin Firefox).
Un alt motiv pentru eroarea de tip acces denied poate să țină de faptul că ai înrolat recent certificatul digital în SPV și ANAF nu a procesat încă cererea. Reia integrarea după câteva ore.
Pentru mai multe detalii, citește: