Cum introduc un client nou?
Ai trei opțiuni: fie din meniul ‘Clienți’, fie direct din pagina în care creezi un document nou (factură, proformă, chitanță sau aviz), dar cea mai simplă variantă este să dai click pe 'Adaugă', apoi selectezi 'Client'.
1. Introdu un client nou din meniul ‘Clienți’:
– click pe ‘Clienți’ din meniul orizontal principal;
– click pe butonul ‘+Adaugă client’
– completează datele clientului și nu uita să salvezi .
*Plus valoare:* după ce completezi CUI-ul, dă click pe următorul câmp și o parte din detaliile clientului se vor completa automat din baza de date de la Registrul Comerțului.
2. Introdu un client nou din pagina în care creezi un document nou (să luăm ca exemplu o factură):
– click pe ‘+Adaugă’ și apoi pe ‘Factură’ ;
– click pe butonul ‘+adaugă client nou’ ;
– completează datele clientului și nu uita să salvezi (la fel ca în imaginea de mai sus) .
3. Introdu un client nou din meniul 'Adaugă
Alternativ, află aici cum poți importa o listă de clienți din calculatorul tău.