Cum generezi un document nou dintr-un model de document standard?
După ce ai creat un document standard, poți crea un document nou. Urmează pașii:
Click pe ‘Altele’, de unde selectezi sub-meniul ‘Documente standard’.
Click pe butonul ‘+Adaugă un document standard’
– alege documentul standard
– alege clientul pentru care vei crea documentul nou
– dă un număr documentului nou în funcție de gestiunea ta internă
– alege data
În documentul nou pe care factureaza.ro îl va crea aici, toți demarcatorii introduși de tine în documentul șablon (###NUME_CLIENT###, ###ADRESA_COMPLETA_CLIENT### ș.a.m.d.) vor fi înlocuiți cu date specifice legat de client (preluate din datele pe care le-ai introdus despre clientul respectiv pe factureaza.ro). După ce definești ‘Număr/Nume document’ și ‘Data’ acestea vor înlocui demarcatorii ###NUMAR_DOCUMENT### și ###DATA_DOCUMENT### din contract.
– click pe butonul ‘Creează document standard’
– poți vizualiza apoi documentul standard urmând Pasul 1 de mai sus, unde vei putea exporta documentul în format ZIP, edita sau șterge. Pentru a-l descărca, dă click pe numărul documentului, unde se va deschide o nouă pagină. Din această pagină ai și posibilitatea de a-l trimite pe e-mail, precum în imaginea de mai jos.