factureaza.ro
Tu ce facturezi azi?

Întrebări frecvente

Înapoi la listă

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email

Aplicația noastră îți permite acum să oferi un plus de  personalizare**  afacerii tale** cu ajutorul funcției de setări avansate la trimiterea documentelor pe e-mail (A) și folosirea server-ului propriu de e-mail pentru trimiterea facturilor (B).

A. Personalizarea câmpurilor From și subject

Pasul 1 este să accesezi secțiunea ‘Configurări’,  apoi ‘White label’.

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email - pasul 1

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email - pasul 2

De aici poți stabili numele expeditorului și prefixul subject-ului când trimiți un document pe e-mail. De exemplu, dacă setezi NUME_FIRMA, acesta va fi înlocuit cu numele firmei tale.

B. ** Folosirea server-ului propriu de e-mail pentru trimiterea facturilor**

!!!Atenție!!!

Nu efectuați nici o setare înainte de consultarea textului din imaginea de mai jos. Îl găsiți înainte de lista cu setările.

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email - pasul 3

Pentru a folosi serverul propriu de email pentru trimiterea facturilor, trebuie mai întâi să bifezi căsuța marcată cu săgeată și să completezi câmpurile de mai jos, referitoare la adresa ta de email și serverul SMTP.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email - pasul 4

După completare , salvezi, iar imediat după asta îți va apărea următorul text pentru simplificarea testării adresei și server-ului SMTP:

Setări avansate la trimiterea documentelor pe email - pasul 5

Succes și spor la facturat!

Înapoi la listă