Poți schimba oricând datele firmei tale. Fă click pe numele firmei tale din colțul stânga sus, și selectează ‘Firma mea’ din meniul care se deschide.
De aici poți schimba toate datele firmei tale care apar pe facturi.

 

*Atenție* însă: pe facturile deja generate, datele nu vor fi actualizate. Pentru a le actualiza, urmează pașii de aici.

1. Click pe iconița utilizatorului tău, apoi din meniul care se deschide selectează ‘Firma mea’.

2. Click pe ‘Puncte de lucru’.

3. În pagina nou deschisă, click pe butonul ‘+Adaugă un punct de lucru’.

4. Completeză datele referitoare la punctul de lucru și nu uita să salvezi informația.

Poți să adaugi mai multe puncte de lucru.

5. Dacă dorești ca punctul de lucru să apară pe factură (fie că ai unul singur, fie că trebuie să alegi dintre mai multe), atunci când faci factura, nu uita să selectezi explicit punctul de lucru:

*Atenție însă: pe facturile deja generate, datele nu vor fi actualizate. Pentru a le actualiza, urmează pașii de aici.

 

 

În cazul în care ai generat și acceptat un contract de adeziune iar în timp datele firmei tale s-au schimbat, îți sugerăm să actualizezi datele în contract, regenerând unul nou urmărind pașii din imaginile următoare:

Începând cu 1 ianuarie 2013, a intrat în vigoare noul sistem de TVA, care, pentru anumite firme, presupune plata taxei la încasarea facturii și nu la emiterea ei.

Verifică aici dacă pentru firma ta se aplică plata TVA-ului la încasare.

Dacă intri în categoria de mai sus, ești obligat prin codul fiscal ca, de la 1 ianuarie 2013, pe toate facturile pe care le emiți, să apară mențiunea ‘TVA la încasare’. Ca să activezi această opțiune, urmează pașii:

1. Din contul tău pe factureaza.ro, dă click pe meniul ‘Firma Mea’ .

2. Bifează căsuța ‘Plată TVA la încasare’ din submeniul ‘Date fiscale’.

 

 

De acum, mențiunea ‘TVA la încasare’ va apărea pe toate facturile emise de tine, poziționată sub data scadenței.

Dacă dintr-un anumit motiv vrei să emiți o factură pe care să nu apară mențiunea ‘TVA la încasare’, atunci în factura respectivă:
– click pe ‘Regim special TVA | TVA la încasare’;
– după care debifezi căsuța ‘TVA la încasare’.

Dacă ai nelămuriri referitoare la plata TVA-ului la încasare, întreabă contabilul. Mai poți citi informații pe această temă aici.

TVA-ul apare pe facturile emise de tine *doar daca firma ta este plătitoare de TVA*.

Ca sa marchezi firma ta ca fiind plătitoare de TVA, accesează ‘Firma mea’ din meniul, apoi modifică datele firmei tale, bifând ‘Plătitor TVA’.

 

*Atenție*: facturile deja salvate nu vor prelua aceste modificări. Detalii găsești dând click aici.

Poți adăuga oricâte conturi bancare pe factură. Pentru aceasta urmează pașii din următoarele imagini.

1. Dai click pe iconița utilizatorului, după care dai click pe ‘Firma mea’

2. Apoi dai click pe ‘Conturi bancare’ unde ai trei opțiuni:

  • Șterge acest cont (dacă dorești să ștergi un cont)
  • Adaugă un cont
  • Adaugă o bancă

Dacă dorești să adaugi un cont sau o bancă, completezi câmpurile relevante, după care salvezi.

Toate conturile pe care le introduci vor apărea pe facturi.

*Atenție!* Pe facturile emise deja, aceste modificări nu se vor prelua automat. Dacă vrei să apară și conturile nou adăugate pe facturile emise deja, trebuie să intri din nou pe documentele respective și să selectezi conturile, precum în imaginea de mai jos: