Aplicația noastră îți permite acum să oferi un plus de personalizare afacerii tale cu ajutorul funcției de setări avansate la trimiterea documentelor pe e-mail (A) și folosirea server-ului propriu de e-mail pentru trimiterea facturilor (B).

A. Personalizarea câmpurilor From și subject

Pasul 1 este să accesezi secțiunea ‘Configurări’, apoi ‘White label’.

De aici poți stabili numele expeditorului și prefixul subject-ului când trimiți un document pe e-mail. De exemplu, dacă setezi NUME_FIRMA, acesta va fi înlocuit cu numele firmei tale.

B. Folosirea server-ului propriu de e-mail pentru trimiterea facturilor

!!!Atenție!!!
Nu efectuați nici o setare înainte de consultarea textului din imaginea de mai jos. Îl găsiți înainte de lista cu setările.

Pentru a folosi serverul propriu de email pentru trimiterea facturilor, trebuie mai întâi să bifezi căsuța marcată cu săgeată și să completezi câmpurile de mai jos, referitoare la adresa ta de email și serverul SMTP.

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

După completare, salvezi, iar imediat după asta îți va apărea următorul text pentru simplificarea testării adresei și server-ului SMTP:
Succes și spor la facturat!
Poți face câte un cont pentru fiecare firmă și să le legi între ele, astfel încât să poți schimba contul (implicit firma) cu un singur click.
În meniul din dreapta-sus , click pe ‘Schimbă contul’

 

De aici poți accesa conturi pe baza cheilor API ale altor utilizatori. Pentru a adăuga un acces nou, va trebui să introduci cheia API a utilizatorului în campul care se deschide.

Click pe ‘adaugă acces’ și gata!

Doar facturile emise de abonamente cu calculul penalizărilor vor conţine în mod automat penalizările.

La emiterea unei facturi dintr-un abonament cu calculul penalizarilor, următoarele facturi vor genera penalizări:

– toate facturile deschise
– toate facturile închise pentru care s-a înregistrat o plată sau o chitanţă în intervalul pentru care se emite factura

Celelalte facturi închise *nu* vor genera penalizări.

Motivarea pentru 2. este dată de următorul exemplu:

* presupunem existenţa abonamentului A
* abonamentul A a generat factura F1 în data de 1 ianuarie, scadentă în 15 ianuarie
* factura F1 a fost platită integral şi închisă in 25 ianuarie
* abonamentul A va genera factura F2 în data de 1 februarie şi va include penalizări pentru factura F1 şi anume cele 10 zile de întârziere pentru intervalul 15-25 ianuarie

Folosind API-ul, poți integra aplicația ta, sistemul tău informatic, magazinul tău online, cu managementul facturilor oferit de factureaza.ro.

Informații despre API găsiți aici: https://factureaza.ro/documentatie/api