Atâta timp cât sistemul de permisii este inactiv, poți avea doar utilizatori administratori (cu drepturi depline și acces la toate documentele) sau utilizatori pontatori (care pot doar ponta ore de lucru pe proiecte). Află mai multe despre tipurile de utlizatori și despre cum creezi utilizatori noi aici.

1. Activează sistemul de permisii

– Dă click pe iconița utilizatorului tău, apoi din meniul care se deschide selectează ‘Firma mea’click pe ‘Utilizatori’

– Dă apoi click pe  ‘Utilizatori’

– Click pe butonul verde ‘Activează’

– Gata, acum sistemul de permisii este activ și poți restricționa accesul utilizatorilor existenți, sau poți crea utilizatori noi, care, de la bun început au accesul restricționat.

2. Creează un utilizator restricționat
– Din lista de utilizatori, click pe icoana de modificat datele din dreptul utilizatorului care te interesează.

– De-bifează căsuța ‘Administrator cont’ din fereastra nou deschisă care conține datele utilizatorului.
– Nu uita să salvezi.

– Dacă vrei să restricționezi drepturile unui utilizator nou, atunci, când îi creezi contul, tot ce trebuie să faci este să nu bifezi căsuța ‘Administrator cont’.

– Află aici cum creezi utilizatori noi.
Nu uita să salvezi.
*Important:*
– Drepturile asupra unui document nu pot fi niciodată limitate unui administrator sau emitentului documentului respectiv.
– Utilizatorii cu conturi gratuite sau Basic nu au acces la sistemul de permisii.