Știm că e foarte neplăcut să ai nevoie să emiți o factură și să nu poți din diverse motive. Nu vrem să adăugăm și noi la lista de motive, fapt pentru care practicăm o politică prin care sperăm să reducem cât mai mult blocarea conturilor pe motiv de neplată.

  • facturile au termen de scadență de 15 zile
  • te notificăm cu 3 zile înainte ca factura să devină scadentă, astfel încât să ai timp să o achiți în timp util. Retrimitem notificarea săptămânal pâna când factura e achitată
  • dacă nu achiți o factură, la 7 zile după scadență nu vei mai putea adăuga facturi noi; în rest, ai acces la orice funcție din aplicație
  • dacă faci plata, o poți introduce chiar tu și contul se va debloca automat; trebuie doar să urmezi pașii de deblocare pe termen scurt

Atenție! Dacă întârzii cu plata mai mult de 20 de zile după data scadenței, contul tău va fi blocat și îl vei putea accesa doar după efectuarea plății

PLATA CU CARDUL BANCAR

Nu uita că poți achita facturile și cu cardul. În acest fel plata o faci pe loc și se înregistrează automat, astfel încât nu ai niciun fel de întreruperi.

Poți accesa link-ul din textul de avertizare achitării de urgență a facturii,

după care ‘Plătește online’ din fereastra nou deschisă.

Poți ajunge la link-ul de plată online și din ‘Firma mea’, apoi ‘Contul tău’.

Plata se face complet securizat prin serviciile mobilpay.ro/, în moneda de emitere a facturii. În exemplul de mai jos, în euro sau în lei.