1. După ce ai creat un document standard, poți crea un document nou. Urmează pașii:

1. Click pe ‘Altele’, de unde selectezi sub-meniul ‘Documente standard’.
2. Click pe butonul ‘+Adaugă un document standard’

– alege documentul standard
– alege clientul pentru care vei crea documentul nou
– dă un număr documentului nou în funcție de gestiunea ta internă
– alege data
În documentul nou pe care factureaza.ro îl va crea aici, toți demarcatorii introduși de tine în documentul șablon (###NUME_CLIENT###, ###ADRESA_COMPLETA_CLIENT### ș.a.m.d.) vor fi înlocuiți cu date specifice legat de client (preluate din datele pe care le-ai introdus despre clientul respectiv pe factureaza.ro). După ce definești ‘Număr/Nume document’ și ‘Data’ acestea vor înlocui demarcatorii ###NUMAR_DOCUMENT### și ###DATA_DOCUMENT### din contract.
– click pe butonul ‘Creează document standard’

– poți vizualiza apoi documentul standard imediat după ce l-ai creat, imediat deschizându-se pagina cu acesta în format PDF. De aici îl poți descărca, trimite prin e-mail, șterge și modifica. Poți, de asemenea, să dai click pe ‘Altele’, ‘Documente standard’, apoi click pe ‘documente standard’ și pe numărul documentului, precum în a doua imagine.