Înapoi la listă Înapoi la listă

Cum folosesc opțiunile de căutare?

Există două modalități prin care poți căuta documente, produse, clienți în contul tău.

1. ‘Căutare rapidă” :

Caută un document, un client, sau un produs, după:

– numele clientului, produsului;
– seria documentului (prefix, număr, sufix), cod produs;
– suma de pe factură

Însă dacă ai nevoie de un sistem complet de căutare prin toate documentele create vreodată, atunci:

2. Folosește ‘Generează raport’ :

– Întră în categoria de documente care te interesează (facturi, proforme, chitanțe, avize), selectezi criteriul care te interesează și generezi raportul. Imaginea de mai jos redă criteriile de căutare ale facturilor:

*Există și rapoartele speciale, care se pot genera, accesând din meniul orizontal, ‘Rapoarte’, apoi dai click pe ‘Rapoarte speciale’

Rapoartele speciale se referă la total facturat, total încasat, întârzierea medie la plată, întârzierea cumulata la plată. Poți descărca raportul în format Excel.

Înapoi la listă Înapoi la listă